V některých případech je nutné se pro vyřešení požadavku k Vašemu počítači dostat i "fyzicky". Většinou však stačí na dálku, pomocí nástroje vzdáleného připojení a ovládání, jako je třeba TeamViewer. Šetří to jak čas, tak i Vaše náklady.
Pro připojení nepoužíváme komerční TeamViewer, ale máme vyvinutou vlastní aplikaci. ProVision. Tu stáhnete na příslušné stránce, případně Vám odkaz zašleme e-mailem či v chatu v momentě, kdy bude potřeba.
Vždy musíte každé jedno připojení ručně povolit.
Vždy můžete každé připojení kdykoliv ukončit jedním tlačítkem.
Vždy vidíte, co se na obrazovce děje a co technik dělá.
Postup připojení
Spusťte aplikaci ProVision, systém Windows se Vás zeptá, zda chcete skutečně pustit. To potvrďte.
Aplikace se neinstaluje! Pouze se spustí. Po ukončení připojení se zase vypne.
Po spuštění v aplikaci uvidíte vygenerované ID, které slouží pro unikátní identifikaci počítače a jednorázové heslo, které se mění při každém použití a zapnutí aplikace.
Předejte našemu ajťákovi ID pro připojení a pokud potřebuje, i jednorázové heslo.
PAMATUJTE, NIKDY NIKOMU TYTO ÚDAJE NEPŘEDÁVEJTE, KROMĚ NAŠEHO TÝMU. Jak poznat, že se nejedná o podvod a komunikujete s naším týmem? Odpověď zde
Během pár minut se náš odborník připojí, a vy budete vyzvání k jednorázové akceptaci takového připojení.
Povolte připojení a můžeme se pustit do práce
Jakmile je vše hotovo, náš ajťák připojení ukončí. Případně jej můžete kdykoliv ukončit i vy.
Komunikace během připojení
Aplikace je obdařená zejména Chatem a dokonce i voláním.
Během připojení Vám může náš ajťák psát, stejně tak vy jemu.
Historie tohoto chatu se nikam neukládá, stejně tak se nikam neukládá to, co se děje. Vše je šifrované a zabezpečené.
Přenos souborů
Aplikace umožňuje i přenos souborů. O tom vždy obě strany vědí, vyskočí okno.
Přenášet soubory můžeme od nás k Vám, například ovladače, či další potřebné věci pro vyřešení problému.
Přenášet můžete i vy k nám, například když máte problémový soubor a chcete jej diagnostikovat, třeba když nejde otevřít archiv, nebo si myslíte, že je soubor zavirovaný.
Přenos souborů je možný pouze když je aktivní vzdálené připojení.
Bezpečnost
Veškerý přenos je šifrovaný.
Připojení probíhá skrze generovaná jednorázová hesla a unikátní ID.
Pro připojení využíváme náš vlastní server v našem vlastním cloudu. Žádná další firma tedy neví nic.
Neukládají se žádné záznamy obrazovky ani historie chatu.,
Připojení mohou obě strany kdykoliv ukončit. Nové připojení vyžaduje souhlas obou stran, není automatické.
Jak poznáte, že komunikujete s námi?
Komunikujeme pouze výhradně prostřednictvím chatu, e-mailu, telefonu.
V chatu:
na stránce productivv.cz/podpora
na stránkách productivv.cz | sengi.cz | learnify.cz | deitas.cz
e-mailem:
žádný jiný e-mail nepoužíváme pro poskytování podpory
telefonicky:
Telefonní číslo naleznete v Microsoft aplikacích, nebo v Teamsu
Případně na našem webu productivv.cz/podpora